پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4198
-
الف
+

علاقه‎مندی کارگردان سینما به ساخت فیلم «امام موسی صدر»

محمد حسین مهدویان علاقه خود را به ساخت فیلمی درباره امام موسی صدر گفت.

محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» علاقه خود را به ساخت فیلمی درباره امام موسی صدر گفت.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از مهر، محمد حسین مهدویان، کارگردان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»، بعد از آخرین روزهای زمستان علاقه های مختلفی برای اینکه فیلم بسازم داشتم. بعد از فیلم ایستاده در غبار به ویژه دوست داشتم درباره زندگی شهید بروجردی فیلم بسازم، اما در جای عمومی نگفتم علاقه مندم درباره امام صدر فیلم بسازم با اینکه واقعا علاقه مند هستم و به هر حال با توجه به اینکه واقعا علاقه مند هستم برای ایشان فیلمی بسازم اما می دانم کار سختی است و جالب است که بعد از فیلم ایستاده در غبار تا امروز بیش از صد نفر از مردم عادی، روزنامه نگار، دانشجو ویکی از مواردی که به من گفتند این بوده که فیلمی درباره ایشان بسازم.

وی در ادامه افزود: سینما هم درباره این موضوع مسئول است. ما در برابر اندیشه ایشان هم مسئولیم چون امروز همه دچار پیچیدگی های زیادی هستیم. ما در سرگشتگی زندگی می کنیم و بخشی از آن محصول بعد از انقلاب هست و باید درباره آن صحبت کرد.

این کارگردان سینما گفت: اما اینکه چرا فیلمی ساخته نشده دلایل زیادی دارد، همانطور که مشخص نیست چرا به اندازه کافی تلاش نشده است. به هر حال من خودم این مسئولیت را هر روز بیشتر احساس می کنم که این کار را بکنم. نسل قبلی سینما به دلایلی این کار را نکرد، اکنون هم نسل جدید به دلایلی انگیزه ندارد. به هر حال هر فیلمی محصول شرایط تاریخی است و شاید به تدریج زمان ساختن فیلم خوب درباره ایشان فرا می رسد.

وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم روی پرده سینما این فیلم را ببینم و دوست دارم تماشاچی این فیلم باشم و اگر سازنده باشم افتخارم بیشتر است. پیگیری جدی درباره سرنوشت ایشان و تلاش برای فهم اندیشه وی دو کارجدی است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر